تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی
تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی

پرسشنامه ( ریسک پذیری)

پرسشنامه ( ریسک پذیری)

پرسشنامه ریسک پذیریپرسشنامه ریسک پذیری مدیرانآزمون ریسک پذیریپرسشنامه استاندارد ریسک پذیریدانلود پرسشنامه ریسک پذیریدانلود رایگان پرسشنامه ریسک پذیری

دانلود پرسشنامه ( ریسک پذیری)

پرسشنامه ریسک پذیریپرسشنامه ریسک پذیری مدیرانآزمون ریسک پذیریپرسشنامه استاندارد ریسک پذیریدانلود پرسشنامه ریسک پذیریدانلود رایگان پرسشنامه ریسک پذیری
دسته بندی روانشناسی و روانپزشکی
فرمت فایل doc
حجم فایل 6 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 2

  

دانلود  پرسشنامه

 

قسمتی از محتوای متن پرسشنامه  

  1. شبیه به من نمی باشد     2. گاهی شبیه به من می باشد       3. معمولاً شبیه به من می باشد

 

.............. 1- من در یک محیط بسیار منظم و قابل پیش بینی کار می کنم.

.............. 2- من ترجیح می دهم کارها را به روشی انجام دهم که هم اکنون تصویب شده است. .............. 3- من ترجیح می دهم با رویه های ایجاد شده کار کنم.

.............. 4- من دوست دارم قبل از تصمیم گیری، تمام اطلاعات و حقایق مرتبط را جمع آوری کنم.

.............. 5- من با رویه های جدیدی که هنوز تصویب نشده اند، راحت نیستم.

.............. 6- من ترجیح می دهم در یک موقعیت بد باقی بمانم اما تغییر نامطمئنی را انجام ندهم.

.............. 7- من ترجیح می دهم تغییرات را به کندی و در گام های کوچک انجام دهم.

.............. 8- من معمولاً به کسی نمی گویم که آیا ایده خوبی درباره ایجاد تغییر دارم یا خیر

 

مقیاس پرسشنامه

 

 

 

(توضیحات کامل در داخل فایل)

متن کامل را می توانید دانلود نمائید چون فقط تکه هایی از متن در این صفحه درج شده به صورت نمونه

ولی در فایل دانلودی متن کامل

همراه با تمام متن با فرمت ورد word که قابل ویرایش و کپی کردن می باشند

موجود است

 

دانلود پرسشنامه ( ریسک پذیری)


پرسشنامه ریسک پذیریپرسشنامه ریسک پذیری مدیرانآزمون ریسک پذیریپرسشنامه استاندارد ریسک پذیریدانلود پرسشنامه ریسک پذیریدانلود رایگان پرسشنامه ریسک پذیری

نظرات 1 + ارسال نظر
بهترین آموزشگاه زبان کرج شنبه 16 اردیبهشت 1396 ساعت 20:17 http://siminkaraj.com

عالی بود
تشکر برای انتشار

خواهش میکنم
موفق باشید

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.