تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی
تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی

غنی سازی برنج نیم پخته با اسید فولیک : پذیرش مصرف کننده و ارزیابی احساسی

غنی سازی برنج نیم پخته با اسید فولیک : پذیرش مصرف کننده و ارزیابی احساسی



غنی سازی  برنج نیم پخته   با اسید فولیک : پذیرش  مصرف کننده و ارزیابی  احساسی دسته: مقالات ترجمه شده

بازدید: 1876 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 1249 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 21

  






تعداد صفحات انگلیسی 21 صفحه (5312 کلمه)
     تعداد صفحات ترجمه فارسی 20 صفحه
ترجمه انگلیسی به فارسی، دانشگاه، پژوهش
مقاله انگلیسی به همراه مقاله فارسی در قالب آفیس قابل ویرایش
به همراه ترجمه شکل و جدول 
هر 250 کلمه  1 صفحه میباشد
منظور از 250 کلمه تعداد کلمات در متن انگلیسی هست 
زیر قیمت بازار
نمونه ترجمه
چکیده

غنی سازی اسید فولیک از طریق اندکی جوشاندن  در برنج، به طور قابل توجهی افزایش مقدار اسید فولیک در دانه خام و پخته شده را افزایش داده است. با این حال، اندکی جوشاندن، به صورت همزمان تغییراتی در ویژگی برنج ایجاد می کند که ممکن است پذیرش مصرف کنندگان از برنج غنی شده را تحت تاثیر قرار دهد. دو مطالعه پذیرش مصرف کننده بر اساس ویژگیهای بصری و طعم و مزه با یک نمونه مصرف کننده عمدتا آسیایی به منظور بررسی این موضوع انجام شد.
در مطالعه 1، پذیرش بصری مصرف کننده از برنج نیم پخته غتی شده (UF 1، UF 2 و UF 3) مورد بررسی قرار گرفت. پذیرش بصری از سه نمونه برنج نیم پخته خام غنی شده با یک شاهد برنج نیمپخته  تجاری، مقایسه شد.
در مطالعه 2، برنج نیم پخته خام غنی شده با برنج سفید تجاری فاقد غنی سازی مخلوط شد و در معرض پخت و پز قرار گرفت.



پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : غنی سازی برنج نیم پخته با اسید فولیک : پذیرش مصرف کننده و ارزیابی احساسی , غنی سازی برنج نیم پخته با اسید فولیک پذیرش مصرف کننده و ارزیابی احساسی , غنی سازی برنج نیم پخته , مقاله غنی سازی برنج نیم پخته , پایان نامه غنی سازی برنج نیم پخته , اسید فولیک پذیرش مصرف کننده و ارزیابی احساسی , مقاله اسید فولیک پذیرش مصرف کننده و ارزیابی احساسی , تحقیق اسید فولیک پذیرش مصرف کننده و ارزیابی احساسی , سمینار اسید فولیک پذیرش مصرف کننده

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.