تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی
تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی

در این پژوهش به بررسی علاقه مشتریان بانک ملی ایران برای اجرای CRM میپردازیم که آیا از نظر آنها اجرای این فرایند تا چه اندازه باعث رضایت و بالا رفتن وفاداری آنها خواهد شد ؟

دانلود پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی

برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی
مدیریت ارتباط با مشتری 
CRM در بانک ملی
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی
مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری در بانک
دانلود پروپوزال مدیریت بانک
دانلود رایگان پروپوزال مدریت
دانلود پروپوزال روش تحقیق
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل docx
حجم فایل 161 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27

  

پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک

ملی

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی

**توجه**

1- این فایل توسط گروه مهندسین برتر(فایل یار) نگارش شده است استفاده از فایل فقط برای خریدار ان مجاز می باشد و هرگونه استفاده برای کسانی که فایل خریداری ننموده اند شرعا حرام و قابل پیگیری حقوقی می باشد.

2-این فایل دارای گارانتی ویرایش یک مرتبه  برای خریدار آن می باشد.

در فرمت ورد و قایل ویرایش با فونت نازنین 14 و فاصله بین خطوط یک سانتی متر

 مدیریت ارتباط با مشتری , مدیریت ارتباط با مشتری , دانلود پایان نامه crm , دانلود پایان نامه صنعت بانکداری , ارتباط با مشتری در بانکداری , پایان نامه ارتباط با مشتری در بانکداری

 

بیان مسئله

در هر سازمان اعم از تولیدی وخدماتی مهمترین عامل جهت حفظ وبقای سازمان مشتریان آنها هستند به نحوی که چنانچه سازمان درجلب رضایت و وفاداری آنها موفق شود زمینه رشد و بقای طولانی مدت خود را مهیا نموده است با وجود اینکه سودآوری ونگهداری مشتریان به عنوان هسته مرکزی کسب و کار یک سازمان مطرح است ولی اگر یک سازمان مشتریان خود را از دست بدهد در حالیکه نتواند به این سوال پاسخ دهد که عملکرد سازمان چگونه باید باشد تا بتوان مشتریان را نگهداری کرد کار زیادی نمیتوان برای آن سازمان انجام داد . بنابراین تلاش برای بالا بردن سطح کیفی خدمات و همچنین توجه به راهکارهایی که باعث بالا رفتن حس وفاداری مشتریان نسبت به سازمانها میگردد باید در اولویت برنامه های سازمانهای بازرگانی قرار گیرد.

  وقتی یک پروژه CRM شروع می شود، بسیاری از سازمان ها ممکن است بازگشت قابل توجهی را از آن انتظار داشته باشند، نظیر: افزایش درآمد، کاهش هزینه. بسیاری از سازمان ها پس از اجرای CRM همچنان در حال پرسیدن این سؤال هستند که آیا این سیستم منجر به رضایت مشتری  شده است و تا چه حد مؤفق بوده است؟ هنوز به طور واضح مشخص نیست که چرا و چگونه یک سیستم CRM مؤفق می شود، در حالی که بقیه با شکست مواجه می شوند

     لذا در این پژوهش به بررسی علاقه مشتریان بانک ملی ایران برای اجرای CRM میپردازیم که آیا از نظر آنها اجرای این فرایند تا چه اندازه باعث رضایت و بالا رفتن وفاداری آنها خواهد شد ؟ و آیا اصولا به نظر آنها این رویه میتواند باعث بالا رفتن کیفیت خدمات بانک گردد ؟

فرضیات تحقیق

    میان برقراری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری و میزان خدمات بانک ، همبستگی مثبت وجود دارد

    برقراری سیستم مدیریت ارتباط با مشتری به افزایش خدمات بانک کمک می کند

    با بهبود سیستم مدیریت ارتباط با مشتری، می توان میزان خدمات بانک را بالا برد

بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری CRM , بانک , علاقه مشتریان بانک , اجرای CRM , رضایت و بالا رفتن وفاداری , بالا رفتن کیفیت خدمات بانک , فرایند مدیریت ارتباط با مشتری , مدیریت ارتباط با مشتری , مدیریت ارتباط با مشتری بانک , CRM در بانک , CRM در بانک , سیستم مدیریت ارتباط با مشتری , استقرار مدیریت ارتباط با مشتری

فهرست مطالب پروپوزال

بیان مسئاله

اهمیت و ضرورت تحقیق

مرور ادبیات

جنبه جدید بودن و نوآوری در تحقیق

اهداف تحقیق

سوالات

فرضیه ها

تعاریف

روش تحقیق

متغیرهای مورد بررسی

شرح کامل روش (میدانی، کتابخانه ‏ای) و ابزار

جامعه و نمونه آماری

روش‌ها و ابزار تجزیه و تحلیل داده‏ها


برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی , مدیریت ارتباط با مشتری , CRM در بانک ملی , مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی , مدیریت ارتباط با مشتری در بانک , دانلود پروپوزال مدیریت ارتباط با مشتری در بانک , دانلود پروپوزال مدیریت بانک , دانلود رایگان پروپوزال مدریت , دانلود پروپوزال روش تحقیق

 

دانلود پروپوزال بررسی برقراری فرایند مدیریت ارتباط با مشتری در بانک ملی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.