تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی
تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی

بهینه سازی عملکرد از طریق انگیزه درونی و توجه به یادگیری: نظریه مطلوب یادگیری حرکتی

بهینه سازی عملکرد از طریق انگیزه درونی و توجه به یادگیری: نظریه مطلوب یادگیری حرکتی

عنوان فارسی مقاله بهینه سازی عملکرد از طریق انگیزه درونی و توجه به یادگیرینظریه مطلوب یادگیری حرکتی گابریل وولف دانشگاه نوادا، لاس وگاس ربکالوثوِیت مرکز توانبخشی ملی رانچو لوس آمیگوس و دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

دانلود بهینه سازی عملکرد از طریق انگیزه درونی و توجه به یادگیری:                                                          نظریه مطلوب یادگیری حرکتی

مقالات ترجمه شده
ترجمه مقالات انگلیسی
روانشناسی
تربیت بدنی
 بهینه سازی عملکرد از طریق انگیزه درونی 
 توجه به یادگیری نظریه مطلوب یادگیری حرکتی
نظریه مطلوب یادگیری حرکتی
انگیزه درونی
دسته بندی مقالات ترجمه شده
فرمت فایل zip
حجم فایل 3210 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 100

  

عنوان فارسی مقاله:

 بهینه سازی عملکرد از طریق انگیزه درونی و توجه به یادگیری:نظریه مطلوب یادگیری حرکتی

 

گابریل وولف

دانشگاه نوادا، لاس وگاس

 

ربکالوثوِیت

مرکز توانبخشی ملی رانچو لوس آمیگوس

و

دانشگاه کالیفرنیای جنوبی

 

چکیده
عملکرد حرکتی موثر برای زنده ماندن و پیشرفت کردن دارای اهمیت بوده، و حرکات ماهرانه در بسیاری از فعالیت ها حیاتی است. نظریه پردازی های بسیاری در طول چند دهه اخیر بر روی چگونگی تاثیر شرایط تمرینی خاص بر روی پردازش اطلاعات کاری به منظور تحت تاثیر قرار دادن یادگیری متمرکز بوده اند. با این حال، دیدگاه های نظری موجود با مسیرهای تازه قابل توجهی از شواهد اثبات کننده اثرات انگیزشی و مورد توجه بر روی عملکرد و یادگیری سازگاری ندارند. این امر شامل پژوهش در موارد زیر است: (1) شرایطی که انتظارات را برای عملکرد آینده بالا می برد، (2) متغیرهایی که "استقلال درونی" یادگیرندگان را تحت تاثیر قرار می دهد و (3) تمرکز خارجی توجه بر روی تاثیر حرکتی مورد نظر. در اینجا ما نظریه بهینه (بهینه سازی عملکرد از طریق انگیزه درونی و توجه به یادگیری) یادگیری حرکتی را پیشنهاد می کنیم. ما نشان می دهیم که عوامل انگیزشی و مورد توجه در عملکرد و یادگیری بوسیله تقویت و جفت شدگی اهداف با فعالیتها مشارکت دارند. ما تفاسیری را برای مزایای عملکردی و یادگیری این متغیرها در زمینه های روانی و علوم اعصاب ارائه می دهیم. مکانیسم قابل قبولی برای اثرات مورد انتظار ریشه دار در پاسخ های دوپامین در پیش بینی تجربه مثبت و موقتی مرتبط با تمرین مهارتی توصیف خواهد شد. احتمالاً استقلال درونی یادگیرنده تا حد زیادی از طریق یک مسیر کمک کننده احتمالی برانگیخته می شود. علاوه بر این، ما تاثیر یک تمرکز خارجی را برای بر قراری ارتباطات عملکردی کارآمد در سراسر شبکه های مغز در نظر گرفتیم که به درد حرکات ماهرانه می خورد. ما بر این باوریم که انتظارات بالا رونده و تمرکز خارجی، سیستم های حرکتی و شناختی اجرا کنندگان را در جهات "رو به جلو"ی سودبخش سوق می دهد و از "پسرفت" به سمت حالات خود تکلیفی و غیر تکلیفی متمرکز شده جلوگیری می کند. احتمالاً موفقیت مورد انتظار، موفقیت های بیشتری را به ارمغان می آورد و در تحکیم خاطرات کمک می کند. ما پیامد های عملی و مسیرهای پژوهشی آینده را مورد بحث قرار می دهیم.

کلمات کلیدی: انگیزه، تمرکز توجه و دقت، خود-تاثیری، تاثیر مثبت، دوپامین، عملکرد حرکتی

دانلود بهینه سازی عملکرد از طریق انگیزه درونی و توجه به یادگیری:                                                          نظریه مطلوب یادگیری حرکتی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.