تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی
تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی

تاثیر رسانه های جدید در ارتباطات بین فرهنگی در چارچوب جهانی

تاثیر رسانه های جدید در ارتباطات بین فرهنگی در چارچوب جهانی

عنوان فارسی مقاله تاثیر رسانه های جدید در ارتباطات بین فرهنگی در چارچوب جهانی گوامینگ، چن دانشگاه جزیره رُود «به همراه مقاله اصلی»

دانلود تاثیر رسانه های جدید در ارتباطات بین فرهنگی  در چارچوب جهانی

رسانه های جدید
 فرهنگ
 ارتباطات بین فرهنگی
 هویت فرهنگی
رسانه های نوین
تاثیر رسانه های نوین
مقالات ترجمه شده
مقالات انگلیسی
مقالات رشته هنر
مقالات رشته موسیقی
تاثیر رسانه های جدید
 ارتباطات بین فرهنگی  در چارچوب جهانی
دسته بندی مقالات ترجمه شده
فرمت فایل zip
حجم فایل 142 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 20

  

عنوان فارسی مقاله:


تاثیر رسانه های جدید در ارتباطات بین فرهنگی  در چارچوب جهانی

گوا-مینگ، چن

دانشگاه جزیره رُود

چکیده

توسعه سریع رسانه های جدید, نیروی اصلی شتاب دهنده به روند یکپارچگی (یا جهانی شدن) در جامعه انسانی در دهه های اخیر بوده است. این رسانه های جدید به تعامل انسانی و اجتماع, سطوح بسیار پیوسته و پیچیده ای را به ارمغان آورده است, اما در آنِ واحد وجود ارتباطات بین فرهنگی  را در زمینه سنتی آن به چالش می کشد. تحت این شرایط است که  پژوهشگران بسیار زیادی را می بینیم که درگیر بررسی رابطه بین رسانه های جدید و ارتباطات بین فرهنگی هستند. بخش های موضوعی ایجاد شده در این مسیر از تحقیق بطور عمده  شامل سه دسته می باشد: (1) تاثیر فرهنگ ملی / قومی در توسعه رسانه های جدید, (2) تاثیر رسانه های جدید روی هویت فرهنگی / اجتماعی, و (3) تاثیر رسانه های جدید (به ویژه رسانه های اجتماعی) روی جنبه های متفاوت ارتباطات بین فرهنگی (به عنوان مثال, رابطه های بین فرهنگی, سازگاری های بین فرهنگی, و درگیری های بین فرهنگی). این مقاله, این روند پژوهشی درباره رابطه بین رسانه های جدید و ارتبطات بین فرهنگی را مورد بحث قرار می دهد. [تحقیقات رسانه های چینی. 2012؛ (2)8: 10-1]

واژگان کلیدی: رسانه های جدید, فرهنگ, ارتباطات بین فرهنگی, هویت فرهنگی

دانلود تاثیر رسانه های جدید در ارتباطات بین فرهنگی  در چارچوب جهانی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.