تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی
تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی

پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید

پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید



پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید دسته: مدیریت

بازدید: 1863 بار

فرمت فایل: pptx

حجم فایل: 804 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 19

  






عنوان: پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید

دسته: مدیریت- مدیریت بازاریابی بین الملل (ویژه ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 19 اسلاید

طراحی شده با اسلایدهای بسیار زیبا

این فایل در زمینه "  رضایت و وفاداری پس از خرید " می باشد که در حجم 19 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل بسیار کامل تهیه شده است که می تواند به عنوان سمینار درس رفتار مصرف کننده در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مجموعه مدیریت مورد استفاده قرار گیرد. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر می باشد:

تعریف فرایند پس از اکتساب

نمودار فرایند پس از حصول در مصرف کننده

تعریف تجربه مصرف در مصرف کننده

عناصر تجربه

استفاده از محصول

مصرف در نمایش

حالت های خلقی و تجربه مصرف

ایجاد رضایت و نارضایتی پس از اکتساب

مدل رضایت / عدم رضایت مصرف کننده

ارزیابی عملکرد و کیفیت محصول

ابعاد مربوط به کیفیت خدمات

ابعاد مربوط به کیفیت کالا

مدل همپوشی کیفیت خدمات و محصول

مدل عدم تائید انتظار

عملکرد مورد انتظار از یک محصول

نظریه اسناد

سنجش رضایت مصرف کننده

رفتار شکایت آمیز مصرف کننده

عوامل موثر بر رفتار شکایت آمیز

شکایات و رفتار خروجی

کنارگذاری محصول

وفاداری به مارک

رویکردهای رفتاری  وفاداری به مارک

سنجه های نگرشی وفاداری به مارک

شناسایی مصرف کنندگان وفادار به مارک

مقایسه رضایت و وفاداری 

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.



پرداخت و دانلود


بلافاصله پس از پرداخت ، لینک دانلود به شما نمایش داده می شود و همچنین یک نسخه نیز برای شما ایمیل می شود .





کلمات کلیدی : پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید , دانلود پاورپوینت آماده ارائه کلاسی درس رفتار مصرف کننده , دانلود پاورپوینت رضایت و وفاداری پس از خرید , ایجاد رضایت و نارضایتی پس از اکتساب , مدل همپوشی کیفیت خدمات و محصول , عملکرد مورد انتظار از یک محصول , سنجش رضایت مصرف کننده , رفتار شکایت آمیز مصرف کننده , وفاداری به مارک , مقایسه رضایت و وفاداری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.