تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی
تیچ فایل

تیچ فایل

وب سایت جامع انواع فایل ها در زمینه های متنوع علمی و تحقیقی

ترجمه مقاله انگلیسی با عنوان Association of sexual problems with social, psychological, and physical problems in men and women

 

 

 

 

 

 

 

  

دوست عزیز

ابتدا بر روی لینک زیر کلیک کن و مقاله اصلی را دانلود کن.

اگه از مقاله خوشت اومد و تاییدش کردی

میتونی ترجمه سلیس و روان این مقاله رو در پایین صفحه

با قیمتی استثنایی خرید و دانلود کنی

 

 

 

ارتباط مشکلات جنسی با مشکلات اجتماعی, روانی و جسمی در مردان و زنان :

بررسی سطح مقطعی جمعیت

کیت ام دان, پیتر آر کرافت, جفری آی هاکت

چکیده

هدف مطالعه – بررسی ارتباط مشکلات جنسی با مشکلات اجتماعی, روانی, و جسمی.

طرح – بررسی پرسشنامه پستی بی نام.

تنظیم – 4 شیوه کلی در انگلستان.

شرکت کنندگان – 789 مرد و 979 زن که به پرسشنامه های ارسال شده به نمونه تصادفی طبقه بندی شده جمعیت کلی بزرگسالان پاسخ دادند (n=4000).

نتایج اصلی – ارتباط اجتماعی, جسمی, و روانی محکمی به همراه مشکلات جنسی کشف گردید. در مردان, مشکلات نعوظ و انزال زودرس  با افزایش سن در ارتباط بود. مشکلات نعوظ غالباً به شدت مرتبط با مشکل پروستات با میزان احتمال 2.6 تنظیم شده سنی (95% فاصله تضمینی 1.4, 4.7) بود, اما با فشار خون و دیابت نیز در ارتباط بود. انزال زودرس عمدتاً با اضطراب همراه بود (میزان احتمال تنظیم شده سنی 3.1 (95% فاصله تضمینی 1.7, 5.6((. در زنان, ارتباط عمده با مشکلات انگیختگی, ارگاسم, و لذت که از دشواریهای رابطه زناشویی بود, همگی دارای میزان احتمالی بسیار بیشتر از 5 بود. تمامی مشکلات جنسی زنان با اضطراب و افسردگی همراه بود. و دریافتند که خشکی واژن با افزایش سن افزایش می یابد, درحالیکه مقاربت دردناک با افزایش سن کاهش می یابد.

نتیجه گیری – این مطالعه نشان می دهد که مشکلات جنسی با گزارش مشکلات جسمی در مردان, و با مشکلات روانی و اجتماعی در زنان در ارتباط می باشد. این مطالعه به صورت بالقوه یک نتیجه منطقی مهم برای برنامه ریزی درمان مشکلات جنسی بوده, و نشان می دهد که درمان موثر می تواند تاثیر وسیعی در سلامتی جمعیت بزرگسال داشته باشد.


فقط 13 هزار تومن


 

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.